14/1 -09

Hallå allihopa !
Jag är fetingtrött, men jag kan inte sova. Normalt? Nej..

Men vi började 08.50 idag, kom i tid och allt, stolt ! Första lektionen var engelska, våran lärare var sjuk (?) så vi hade Roffe ist. Jobbade typ ingenting, som vanligt. Vi fick sluta lektionen lite tidigare, så jag tog bussen till stan och gjorde lite saker. Efter det åkte jag tillbaka till skolan och hade MATTE/NO i 3 h.. veery nice. Efter skolan åkte jag och Susanne till stan för hon skulle kolla på något åt hennes pappa som fyller år idag. Efter stan åkte jag hem och åt mat, sen bar det av till Jonatan i valbo. Vi gick till köpis och köpte godis, redbull och läsk. Sen gick vi hem till han och hade det mysigt. Jag tog 22.15 bussen hem, och nu ligger jag här, jag är jättejätte trött. Men vad gör det när man inte kan sova. Hursomhelst så har det varit en helt  underbar dag med älskling. Han gjorde min dag grym, tack för det :*

kram

Kommentarer
Postat av: jonis

älskling<333

2009-01-15 @ 06:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0