ny vecka, nya tag

..Men ändå så känner jag såhär idag: HEJ KOM OCH HJÄLP MIG!
 Översättning: Det är en fin dag, allt är skit och jag orkar nästan inte bry mej.
Fyfan för att det ska vara såhär, uuuuuuuuuuuuuscha !

Tandläkaren imorse, missade dansen. Vi hade bara en lektion idag, sv/so. Hjälp mej att komma på vad min novell ska handla om, den måste vara något om tonåren iaf, mer vet jag inte .. Jag hatar att jag ska ha Sveriges dåligaste fantasi. Bajs. Nej, gud så negativ jag är. Jag kan ju säga att efter skolan så åkte jag ner på stan med Jonatan. Och ja, det var som det var. Hittade iallafall EN sak, ett helt vanligt vitt linne. Somsagt, dålig fantasi var det.

Nu ska jag lägga mej och sova snart, Jonatan har redan somnat. Men nu vart jag konstigt nog jäkligt sugen på vatten, så, hejdå :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0