inköpt från h&m

Idag efter skolan åkte Alme och jag ner på stan och strosa runt. Och faktiskt, så hittade jag en bikini. Eller en bikini och trosor till. I en färg som jag aldrig trodde att jag skulle köpa en bikini i, gul! Men den var snygg, på. Den ser hur tråkig som helst ut på bilderna (under). Men ja, den var fin på, iaf. :)

Köpt på h&m, för bara 49,- st. Alltså vart det bara 98,- . Det va ju inte helt fel det hlr, ska nog ner och köpa en till imorn. En blå/vit randig, fast den är inte lika som den på bilden. Jag får väl köpa trosor till dom sen, vita eller nått. För dom vita som finns kvar på h&m är typ i strl 42.




Kram

Kommentarer
Postat av: kulisarna

mamma bikini för gravida ?

2009-02-06 @ 23:18:37
Postat av: Anonym

mamma bikini för gravida ?

2009-02-06 @ 23:19:28
Postat av: Anonym

men jävla geeks kommentarer, liiiiiiiiiiiiiiite avandsjuk,





älskar dej elin :)<3

2009-02-07 @ 12:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0