ingenting, men endå rätt så mkt

Det känns som att det inte är någon idé att skriva här. Jag skirver samma samma saker varje dag.
Jag vaknar, jag går till skolan, jag kommer hem från skolan, pluggar/stan eller är med någon kompis, sen ska jag sova.
Hur kul är det att läsa om på en skala från 1-10.. 0 typ!  Mh..

Iaf, idag har jag inte gjort mycket. Typ städat, vart med Jonatan en liten stund, och suttit vid datan. En otroligt tråkigt söndag kan man säga. Förutom att jag var med Jonatan då, för det är ju kul ! :) Och jag kan ju säga att godiset som jag fick av Hanna är slut. Heeeelt slut, och gott vare!

Imorn är det måndag, som är skoldag. Tyvärr, men det är en ganska så slapp dag. Först har jag dans, sen till skolan och ha Sv/So i 2½h. Måste verkligen komma ihåg pengarna till bion imorn. Jag skulle ha gett min lärare dom i torsdags, fast då glömde jag dom. Så vi sa fredag, men nej, såklart så glömde jag dom då också.. Fast min bildlärare sa att det nog va ok att jag lämnade in dom på bion (?). Men imorn så har vi läraren som jag ska ge pengarna till, så jag kan lika gärna ge henne dom då. Hoppas jag!  Har iaf satt sådär så att det står att jag ska ta med pengar. Så det är ju sorgligt om jag glömmer dom.

Ett vimsigt inlägg från en trött Elin.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0