you can take my breath away

Kan räkna på en hand hur många sekunder jag har lagt ner på att plugga denna kväll. Eller ja, behöver inte ens räkna, för jag har inte rört böckerna! Inte läst ett ord av något som har med buddhismen att göra. Ingenting. Men jag ska verkligen försöka göra det nu. Jag måste vara klar tills imorgon. MÅSTE MÅSTE MÅSTE! fan också...
Varför gjorde jag inte bara det här i 8an? Vad lätt det hade vart nu då. Men skit samma. Det är som det är, och jag är snart klar med det endå, och snart är det jullov julafton nyår och allt som hör till. Gött!

Btw så när jag kom hem från skolan kollade jag i brevlådan. Ännu ett nytt brev, jippie! Eller inte... Så jävla jobbigt är det. Jag vill inte. Orkar inte.

Imorgon då? Jo, det blir ju såklart skola först! Har lucia först, sen lite sv/so. Efter det har alla 9or hockeymatch mot lärarna. Fast jag ska inte vara med. Alme Ronja och jag ska vara lite fotograf/massör/bänkvärmare/någonting mer ist. Efter skolan vet jag inte vad som väntar, mami ska fara iväg. Så antingen så håller jag mej hemma, som jag tror att jag måste göra för mamma..... Eller så smyger jag ut en snabbis, haha. Nej men Anton sover nog här iaf. Även om jag drar ut eller inte så ska jag ha en grym fredag. Kanske tar hit lite folk också? Nej.. jag vet inte.

Nu är det bara tröttsnack. Ska plugga. KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0