tidsfördriv

Vem?

Vem tror du tänker på dig just nu? i hope so
Vem skulle du ta med dig på en utlandsresa? många, för många
Vem skrev ditt 5:e inkomna sms? anton

Vem har du senast ringt till? alme

Vem kommer du aldrig förlåta? -

Vad?
Vad får dig att bli rädd? tanken på att förlora någon jag älskar
Vad skulle du göra om du fick reda på att en av dina närmaste plötsligt inte lever? det går ju inte att svara på..
Vad tänker du på just nu? buddha
Vad för mobiltelefon har du? s.e ingen aning om vilken "sort" elr vad man säger?
Vad är det för färg på din vänsta strumpa? har ingen på mej


Är?
Är du snygg? fråga någon annan

Är du brunett? yes!
Är du orolig för något just nu? mja
Är du lycklig? ja, det är jag väl
Är du mysig? haha nej
Är du ensam just nu? tyvärr, men hade mer än gärna haft min anton här
Är det soligt ute? natter. NÄEEJ

Har?
Har du någonsin ljugit för en vän? aop
Har du blivit sviken av en vän förut? yä
Har du plattat håret någon gång? ja det händer..
Har du något husdjur? 2katter 1hund 2småbröder
Har du gått ner i vikt förut? aa
Har du hål i naveln? yääs
Har du blåa ögon? när jag har grinat, konstigt nog.

Kan?
Kan du cykla fort? du ska bara veta:o:o
Kan du springa långt? om jag vill kan jag väl
Kan du vara utan godis och andra onyttigheter i mer än en vecka? HAHA nej. tjockiselin
Kan du bita dig i tån? *kollar om jag kan* JA :D:D
Kan du vara sparsam med pengar? tyvärr inte!

Kan du gå ner i spagat? nej det tror jag inte. haha

Hur?
Hur vill du ha det i ditt rum? ärligt talat så är jag rätt så nöjd som det är. jag trivs och det är väl det som räknas
Hur vill du bo? som jag gör, bryr mej inte alls. bara jag inte behöver bo i nån jävla tattarlägenhet och dela rum med någon
Hur är ditt drömjobb? bra fråga. ett slappt jävla jobb, inte göra något med tjäna jädra mkt pengar endå!
Hur mår du egentligen? jovars
Hur ska en drömkille/tjej vara för dig? kolla "♥" inlägget den 9dec 2009. där haru drömpojkn min!
Hur länge ska du vara vaken idag? länge, tills jag är klar med buddhismen

Ska?
Ska du sova snart? senil? nej det ska jag inte...
Ska du utomlands i år? hinner väl inte bli nå mer i år. men nästa!:)
Ska du ha något svart på dig imorgon? blir säkert så, ja.
Ska man ha blåa eller bruna ögon som tjej? spelar absolut ingen roll alls! haha
Ska du duscha i morgon? yes
Ska du köpa något i veckan? mm. massa julklappar! fyfan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0