släpper aldrig mer din hand

godmorgon
Somnade runt 10-11 nångång igårkväll, med datan i knät och alla kläder på. Lagomt skönt att vakna idag då, med världens huvudvärk och allt...
Har drömt så sjuka drömmar inatt alltså. Bla att pappa hade flyttat till stan eller nå, oh så var det typ fest där nånstans. Så vare en kille som hade en liten unge som tänkte gå på festen och alla sa till han att han inte kunde ta mä ungen. Men han skulle göra det endå, men då sa jag att jag kunde ta hand om ungen medans, och så frågade jag vart han bodde och han bodde i samma trappuppgång som jag. Skulle få nycklarna till han lägenhet, och nycklarna va en fishermans friend's påse. Helt sjukt.

Nu tänker jag nog gå upp och ta en ipren och lite frulle. Sen duscha. Vet inte vad jag ska göra idag, men vi får se. Blir säkert bara hemma och har det skittrökigt idag mä. yey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0