rewind this whole thing

skitkul att jag vaknade 12.45 ist för 11.00 som jag hade ställt alarmet på mobilen på. någon gång undertiden mobilen hade ringt så har jag förmodligen tagit ut batteriet för att den inte skulle ringa igen och sen somnat om. jag som vela ner på stan i god  tid idag och inte vända på dygnet. blir så jävla drygt när skolan börjar igen. men det är väl redan försent anatar jag..

är ovanligt pigg, så jag tror jag ska gå och ta en dusch. sen äta lite. appropå äta, jag äter hela tiden?! alltså verkligen heeela tiden, jag har börjat ätit jättemkt. det är helt sjukt, efter nyår ska jag fanimig sluta äta så mkt.
eller så måste jag börja kolla upp saker och ting.
nä.


hejdå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0