no more alcohol for me

Har absolut inga kommentarer om gårdagen förutom att jag aldrig sätter en fot i forsby igen!

Är hemma och har precis vaknat efter att sovit i 3h. Mår üüüberkasst! Ont överallt & det känns som att magen är vänd utochin. Och mobilen är borta, eller jag har hittat den nu, den låg i jackfickan som jag hade kollat i typ 700 ggr. Känner mig så jävla död, men jag har ju faktiskt bara mig själv att skylla på.

Ska nog ladda ner någon film snart, eller så ska jag försöka somna om. Mamma försöker få mig att äta, men det kan hon fetglömma. Provade med fil tidigare idah, och det var bara en tidsfråga innan det kommer upp ur magen och ut genom munnen. blä!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0