give my life for you

adina sov hos mig igår. kan ju säga att vi var nå otroligt trötta och omogna sådär mot 11tiden.. vaknade idag vid 11 för att lotta jobbade.. ett jävla tjatter vare! mamma kom och hämtade oss vid 2, åkte då till stan och gick runt bland 132532pers! vid halv4 gick jag och köpte en sallad sen åkte vi hem. när jag kom hem åt jag, sen så kom tjocka släkten och firade lillebror som fyller år idag! grattis på dej! när dom hade åkt gick jag oh mötte mysa, och nu är hon här och snorar. och nu knäcker hon sin fot.. rolig tjej det där!

nä men nu ska jag......... göra något annat.

DET ÄR TRÅKIGT ATT BLOGGA FAKTISKT.......

go jävla jul på er iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0