du lyser upp mitt mörker

nu sitter jag här framför datan igen. med godis i käften oh allt! (insåg nu när jag läste igenom det att det lät rätt så fel)
iaf. skola idag, trökigt att älsklings alme va sjuk bara:( men det va en grym skoldag med världens bästaste klass endå! efter skolan åkte jag ner på stan, mötte anton en snabbis. sen kom pappa oh hämtade mig. vi åkte hem och lämnade min väska, sen åkte vi till köpis, eller ja.. djurkompaniet, och köpte en bur till ossian. haha, nu ska det bli ordning på min lilla bebis! men nu är vi hemma och jag ska snart hjälpa lotta att skruva ihop en hylla. jag är faktiskt king på sånt! sen blire mat, och anton kommer ju han mä. vet inte när bara, men han dyker väl upp snart hoppas jag.

tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0