baby i know how to fly

kom hem för typ 1h sen.
alme och jag bestämde oss för att dra hem till adla och basta med han, allan, roni, hai, joshua& hamid. vet inte om det va nån mer. men det va asniiiiiiiiz iaf! när jag skulle gå dit mötte jag bryan som var snäll och gick med mej heeela vägen! sen mötte jag alme och vi gick dit. adina&sus kom också förbi, men drog efter ett tag.

efter att vi hade bastat gjorde vi typ ingenting. kolla tv oh så bara, sen kom mamma och hämtade mej. lat som jag är, skulle egentligen ha gått med hai menmen...

nä men nu ska jag försöka väcka hampus via msn. moget. jag är trött.

hejdå

Kommentarer
Postat av: hampus:):D:D:D:P::P:DPPDOOD:PDODPOD

lyckades du?:D

2009-12-25 @ 01:20:28
Postat av: elin

NEJ...............................

2009-12-25 @ 02:09:41
URL: http://elinhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0