älskar, älskar inte



killar med snygg klädstil är aldrig fel! inte sant? killar som kanske inte ser så bra ut, men har en helskön klädstil blir automatiskt snyggare. nu menar jag inte att det är det enda som betyder, men det är ett stort plus i kanten för min del!

pengar på kortet. vem fAAn tkr inte att det är skönt att ha pengar på kortet/i plånkan? och det bästa av allt måste ju vara när man ska checka läget och det finns mer pengar än vad man förväntat sig. jo hörrni ni ni! pengar på kortet är aldrig dumt.

vänner jag älskar mina älskade vänner. vad skulle jag göra utan dom? förmodligen dö. ni är allt och jag älskar er. ni vet vilka ni är



julstress så jädra mkt som ska hinnas med. handla julklappar, presenter, betyg som sätts osvosv. en jädra lång period av enbart stress. julafton är väl den dagen då allt lixom 'släpper' på något vis.

mytomaner ja för men vill ha en sån i sitt liv? själv så tkr jag att man alltid ska vara ärlig vad som än händer, ljuger du? MJAAA synd sweetie. sanningen kommer alltid fram tillslut.

skolan dissar skolan stort nu, for real! efter den här terminen kommer jag föralltid att hata skolan. massa jävla rester som måste göras, betyg, prov, ordkollar, 120glosor i eng, läxor, omprov mm. det gör mej galen'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0