you're so beautiful so damn beautiful

just nu sitter jag hos mysa, kom typ precis från skolan. men iaf, jag har ju fortfarande inge internet. menmen, jag får försöka överleva dom här få dagarna som är kvar tills jag ska till mamma, på måndag alltså.

ska hem till mamma snart, sen så hämtar pappa oss där. förmodligen drar vi in till gävle sen, oh drar på nån fest elr nå. får se hur det blir :) tänker iaf inte sitta i valbo oh loda hela kvällen. NIIIIX!
ahja, men nu ska jag nog dra. vi får se när jag skriver igen, ska nog inte vara i valbo så mkt i helgen. så jag kan nog skriva lite mer då, men ni vet ju varför jag inte skriver så mkt iallafall.


PUSSOHKNULLMINAHJÄRTEGULL! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0