you'll be my number one boy

 hann inte skriva nå igår, drog till adina oh emma som va hemma hos adina på dirr. när jag kom dit började vi göra oss iordning oh så. sen tog vi halv11 bussen till stan. mötte upp massa folk på stan, sen drog vi på fest i aberg. de va nice, enda tills snuten kom. och vi va tvunga att SPRINGA därifrån. mohammed det lilla gullet kasta min vodkaflaska mä vodka i marken så den doooog! en ledsen elin(min vodka var totalt slut), arg adina(arg för att jag tjatade om min vodka, och inte tog det mä snuten på allvar), panikslagen emma (ingen aning), och ikkelugn mohammed (jag skällde för mkt på han, stackarn) sprang till bussen.  elr mohammed gick hem, och vi tog bussen till stan. på vägen dit hann jag iaf bråka mä horbusschaffisen, jävla sär han va. iaf, träffade anton oh massa folk på stan.  adina oh emma drog hem till adina, och jag va kvar på stan. anton oh jag tog 20över1 bussen hem till adina , oh så sov vi där.

idag vaknade vi 11, va tvungna att dra hem då. så vi gick hem till mej oh sov ett tag, sen åt vi fruokst oh så. sen drog han hem.
skulle ha vart mä jojje oh max idag, men det vart inge. har vart mä mysa, åkte till ica oh köpte gooooooooooooooooooooodis.

men nu måste jag gå, bilder från sthlm/festen igår kmr sen. yäääss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0