you gotta take it

tim kom igårkväll, så det var därför jag inte skrev nå mer.
vi kollade på film oh så bara. somnade antingen halv2 elr halv4.. kmr inte ihåg.
elr jag somnade då, tim stackarn va vaken ett tag till. och kunde sen inte sova för jag tog upp hela sängen!..

iaf, idag vaknade vi halv2 typ. vi har bara legat oh kollat på film hela dagen. även fast det ha vart asbra väder så har vi legat inne i sängen hela dagen. fy på oss alltså! men nu har han typ precis åkt hem.

just nu sitter jag vid antons data. eftersom tim råkade döda min data.
den funkar lixom inte :(

alme oh mysa är här nu, mysa är sjuk så hon ska hem. men alme oh jag ska..... (
alme läser allt jag skirver, högt. det är asjobbigt! ) ...... snart hem till adina oh möta henne oh emma, sen ska vi på nå randomdisco på läkerol. ska blir astråkigt, hoppas dom andra också tkr de. för då drar vi på fest.

nu måste jag skynda mej, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0