this time will be a little different, this time will be the one that pulls you out

sus, alme, adina, emma, almedina oh jag drog ju på fest i aberg igår. va väl sådär, först va vi hos nån. va inte så värst mkt folk, men det kom fler oh fler hela tiden. iaf, vid typ halv1 gick alla (i regnet) hem till nån annan, kmr inte ihåg vad han hette. micke kanske? whatever, vi gick dit iaf. übertråkigt va ordet. elr vi kunna inte gå in där, så alla satt utanför. men då drog vi till bussen ist, på busshållplatsen vart det lite brååååk.. men vi drog typ precis näre börja..

när vi kom till stan , vid typ 20 i 1 drog till till donken oh käka. sen tog vi 20över1 bussen hem. elr jag droh hem till mej, oh dom andra hem till dom.
vid typ 2 elr nå kom anton, jag låg oh pratade om grodor och flugor på tok för länge.. stackars anton! haha :)
men vi somnade rätt så snabbt ändå tror jag, jag gjorde iaf det. hade sjukt i i huvve..

vid 1 idag väckte anton mej oh sa att han skulle dra, jag somnade om och vaknade halv2 igen. la mej i badet, och nu sitter jag här. funderar på att gå upp oh baka snoddas. fyfan va gott!! :o:o
mysa kmr senare idag, då ska vi plugga.. ehehehhe. det är nämligen så att jag har liiiiiiite skaer oh gö över lovet för att få G i alla ämnen. men så tappade jag bort dom, så jag har inte kunna gjort nå av de. men så hittade jag dom för typ 2-3 dagar sen. så lär väl göra allt nu, näst sista dagen på lovet.

men ikväll blire nog fest iaf.

nu drar jag upp oh bakar. kyyyyyss

 

vart inge mkt bilder alls, palla inte flänga runt mä kameran helatiden. TJOPP
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0