aj lav ju bejby

ah, nu skriver jag igen.. fast jag egentligen ska sova.

whatever, mysa oh jag va ju på stan idag. köpte ingenting, fattar inte vare är mä mej. vill ha 9328423grejer, men köper ändå ingenting ? sjukt .. ahja, vi åt iaf på coffehouse, elr mysa fikade och jag åt sallad m. kyckling :) gott som fan, yeppyepp!
vi gjorde väl inge mer , gick bara runt oh kolla. elr jo! jag hittade en 20a . haha :D
efter stan åkte vi hem till mysa, va där ett bra tag. under det taget försökte jag ta ett hål i örat. men fan va det gjorde ont, jag är en jävla mes.. haha, men det gjorde faktiskt sjukt ont ska ni veta! spela in typ 4 videos som jag hade tänkt att lägga ut här. men dom vart så långa, tog ju sån tid på mej. oh ändå vart det inge hål, böhö :(

saksamma, typ halv 11 åkte vi hit. hem till mamma alltså, har ju vart ensam hemma ett bra jävla tag nu. flera dagar, och är det några dagar till mä. nice som fan, förutom att lillebror drar hit massa wb's som äter upp min mat och dricker upp all mjölk. WAAAH, och stökar till när jag precis har städat/diskat. ska aldrig skaffa barn!
mysa oh jag har iaf bakat idag, 5min kola. vart rätt så gott ändå, fast mysa lyckades lämna en PLASTsked (som hon rörde om mä) i en kokhetkastrull så den smälte + att hon inte rörde om så det brändes vid i botten. men det gick att äta ändå! :)

vid halv 1 ringde anton (nej, fortfarande inte min lillebror. äre lillebror skriver jag 'lillebror' , inte anton) oh fråga om han kunde kma förbi en snabbis. sagt oh gjort, han va här ett tag. satt mest oh prata, sen cyklade han vidare hem.

och nu är kl 10 i 3 och vi ska sova. elr mysa sover typ redan, men jag ska gå oh lägga mej nu jag mä.

gonatten på er fula och snygga :)



ahaha, fråga mej inte varför jag lägger ut den här bilden. kändes bara jävligt nödvändigt
den är från när vi va i egypten i januari iaf :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0