party like a rockstar, tut-tut-tut-totally dude!

mysa oh jag vaknade för 1h sen. det är finfint väder idag. så vi ska dra till valbo oh bada, tror inte vi blir där så länge.
jag pallar inte de iaf, men jaja. vi får se :)

senare idag, vid 6 tiden ska jag, pappa, lotta, lillebror x2, oh farfar + hans familj åka oh äta på axmar brygga. för min faster (som gifte sej för ett tag sen) ska flytta till hollywood med sin man(?), (blire ju? haha).
ahja, vi ska iaf dit oh äta. vet inte när vi kmr hem, men ska nog vara mä mysa då iaf.

hoppas ni har kikat in på våran blogg! http://elinohmysa.blogg.se

skulle precis lägga in en bild, men näääää..... nu ska hordatan börja fucka upp sej igen, exakt som förr. jävla cepeskiiiiiit! får se om det börja funka sen igen, man kan ju alltid hoppas. kul mä en blogg utan bild lixx...... -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0