jag kommer aldrig bli så rik att jag har råd att förlora dej

förlåt för dålig uppdatering, men det känns inge kul oh blogga längre..

iaf så åkte vi aldrig till stan igår. kmr fan inte ihåg vad jag gjorde .. elr jo, alme oh jag drog till ica oh köpte godis, och mjöl? haha, vi skulle baka, men sen så hade vi inga ägg hemma! iaf, så väg hem från ica åkte vi förbi mysa, hon följde mä hem till mej. och alme drog hem efter ett tag.

mysa oh jag gjorde ingenting, faktiskt. vid typ 11 åkte hon hem, och en liten stund efter de kom anton. han skulle egentligen bara komma förbi en snabbis. men tilslut va kl 1, så hon sov kvar här. idag vaknade vi först vid 10-11 tiden av att pappa kom oh lämnade ossie, men vi somnade om och vaknade halv 1 igen. 1 drog han hem, då gick jag ut oh la mej i solen och stekte .. hähä! :D

men nu ska jag duscha, sen drar mysa oh jag till stan. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0