hemma igen

alltså den här skoldagen har gått förjävla fort! helt sjuk.. :o
alme oh jag drog till gymmet, men när vi kom dit så orkade vi aldrig gå in. så vi drog till adina ist, gjorde oss iordning oh så, sen gick vi till estraden oh åt. sen åkte vi hem till adina igen, för jag hade glömt min sp oh sv mapp där. sen åkte vi iaf tbx till skolan.
första lektionen hade vi sp, helt ok. lärarn 'vart' sjuk, så vi fick sluta tidigare. så vi hade rast ett bra tag, men efter de hade vi sv. kollade bara på film, och vi fick sluta 20 min tidigare. inte mkt till skoldag dt elr! :)

nu är jag hemma iaf, ska ta något oh äta. sen ska jag åka till mysa, senare drar vi+adina oh alme ner på stan.
yäs.

ska fixa bilderna från lördags nu, så snart får ni se dom.. EHEH :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0