helgen m. älskling

Bööööööööhööööööö. Min älskade älskling har precis åkt hem, :( :(

Har vart med han hela helgen, orkar inte berätta i detalj. Men i fredags sov han här, och igår sov jag hos han. Yesbox, så äre. Men vi har väl inte gjort något spc.. tror jag? Idag när Nicklas skulle hem vart det liiiiiiite strul mä buss och tåg. Men det gick väl rätt så bra till slut. Hoppas jag.

 Jag hatar söndagar, och kmr föralltid i all evighet att görat också. Hatar att säga hejdå, även om jag vet att vi snart kmr ses igen så är det ett rent helvete. Så fort du går saknar jag dej älskling. Och det finns inget värre än att vara utan dej.

Jag älskar dej Nicklas <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0