helgen som varit

Ja, i fredags var jag väl mä Nisse. Åkte hem efter skolan, sen drog jag hem till han. Men efter ett tag tog vi bussen hem till mej i gävle. Sen drog han väl hem igen, vid typ 11-12 nån gång..? Jag kmr fan inte ihåg. Men igår så kom han hit iaf, pappa & lillebror var ju inte hemma, eller pappa kom hem vid 1-2 typ . Han sov iaf här. Idag gjorde vi väl inget sp. Eller jag kastade kebab i huvve på han, det va kul. :D Nä, men han skulle ta 2 bussen hem. Så jag följde mä han till bussen på stan. Och nu saknar jag han, det är så hemskt. Jag tänker flytta till hem till han.  Jag hatar att sakna han, det finns inget värre. :( Usch, men jag får träffa han på onsdag igen. Men det är evigheter. Jaja.. Jag har iaf haft en bra helg med min älskade älskling. Har ni haft en bra helg ? Det får jag hoppas. Men nu ska jag sova. Ska ju cykla till aberg oh gymma imornbitti. Känns verkligen som att jag kmr att njuta av att skjutsa Adinis tbx till skolan sen.

älskling,


Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0