heeeelg oh umeå !

Jahörrni. Har bara vart med Nisse i helgen. Åkte ju till han i fredags, på lördagen mä. Och igår, (söndag) kom han hit. Vi gjorde väl inte så mkt. Han sov här inatt. Och jag tror inte att jag har vart så trött förr. Imorse när vi vaknade va jag vaken ett tag, sen somnade jag om och sov medans han låg vaken. Sen gick vi upp och kollade på tv, och såklart somnade jag då mä.. Tycker synd om han, haha. Han får bara ligga vaken medans jag ligger och sover så skönt. Nä, men han kollade på tv då, men ändå .. Iaf, hans tåg hem gick 17.15, och han missade halv 5 bussen härifrån. Satt vi gick till en annan buss så tog han den. Och nu saknar jag han. Uscha.. :( :(

Åker ju till Umeå på torsdag. Lite tråkigt, men ändå roligt. Aja, blir iaf där tills på måndag. Och då har Nisse lov, lyllos han......... ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0