23.27

Pallar inte berätta dagen noggrant. Men skolan var helt ok idag. Slutade 3, stannade kvar på mattestugan som slutade halv 5. Sen satt Alme och jag bara i soffan i skolan och tänkte på att våra lärare inte beter sej som lärare. Dom är mer, typ kompisar.. Haha, det låter konstigt, eller inte kompisar. Men dom är inte så där tråkiga som lärare "ska" vara. Iaf, vid 5 gick jag till gtk och väntade på pappa, när han var klar åkte vi och handlade sen åkte vi hem. Vid typ.. 7 (?) gick jag oh mötte Nisse på stan. Det är sjukt att man kan sakna någon på så kort tid. Jag träffade ju han igår.. Men sak samma, det är alltid kul att träffa han. Och vid 22.40 gick vi ner till stan och han tog bussen hem.. Snyyyyyft. :( :(

Nu ska jag sova. Nattnatt :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0