00.11

Ja, vad har jag gjort idag då?
Började kl 08.30 idag. Första lektionen hade vi sv/so. Gick väl bra.. Förutom när jag trodde att jag hade tappat bort min mobil och fick ren panik. Men den hittades efter nån min. Så det är lugnt, ;) Sen hade vi tjejgrupp sen lunch. Efter lunchen hade vi labb. Jätte kul, som vanligt då.............. Nä, men sen hade vi idrott som sista lektion. Efter det åkte jag tillbaka till skolan och hade UTV.SAMTAL. Hemsk va? Från 5 ig till 7 ig. Helt ärligt så fattar jag inte hur jag lyckas. Det är ju kasst.. :(

Iaf, tog 6 bussen till stan och mötte Jonatan. Han ska fara till sthlm imorn, så jag vela träffa han lite innan. Vi gick på stan ett tag, åt på donken, och köpte godis. Sen tog vi bussen hem till han och så va jag där ett tag. Åkte till stan, och så hämtade mamma mej där. Det va min dag, typ..

Jag är verkligen skit trött, satt om jag har skrivit konstigt eller stavas fel vet ni varför!

Imorn kommer jag nog inte kunna skriva något hlr. Ska ju först till skolan, sen ska jag hem en snabbis sen ska jag till Nisse. :)

gouuuunatten :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0